تولید برنامه‌های کودک شبکه استانی اشراق با همکاری کانون زنجان

با همراهی مربیان و اعضای مراکز ۱، ۲، ۳ و چهارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فجرانه‌های صدا و سیمای استان زنجان تولید و هم‌زمان با ایام‌الله چهل‌وسومین فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان، تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، آشناسازی هرچه‌بیش‌تر آینده‌سازان با دست‌آوردهای انقلاب و نشاط‌بخشی به آنان نیز در دستور کار دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان این حوزه قرارداشته و در سایه هم‌گرایی و هم‌افزایی، حرکت‌های سازنده‌ای درحال شکل‌گیری است.

حضور مربیان و اعضای مراکز ۱، ۲، ۳ و چهارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در واحدهای کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز زنجان برای تولید محتوای مناسب جهت گروه‌های سنی مخاطب و به بهانه چهل‌وسومین فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی صورت‌گرفت.

این فعالیت هدف‌مند فرهنگی و رسانه‌ای که با هماهنگی و دعوت از اعضای برگزیده و مربیان کودک و نوجوان مراکز سطح استان انجام‌شد، در بخش صدا در زمینه قصه‌گویی و همچنین در بخش سیما در زمینه‌های نقاشی و کاردستی  با تاکید بر آشناسازی هرچه بیش‌تر مخاطبان با برنامه‌های کانون و با رویکرد تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و یادآورشدن نقش این نظام مردمی در پرورش و بالندگی نسلی پویا به پیش‌رفت.

برنامه‌ریزی و برگزاری آیین‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از اولویت‌های همگان در این ایام ‌است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به‌ عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان، نقش ‌به ‌سزایی در هماهنگ‌سازی و تعامل با دستگاه‌های عضو این کمیته‌دارد.

یادآورمی‌شود، دست‌آوردهای این حرکت فرهنگی طی روزهای دهه فجر سال جاری در برنامه‌های کودک؛ ویژه مخاطبان نوجوان شبکه استانی اشراق، در معرض دید مخاطبان قرارمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =