کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به میهمانی لاله‌ها رفتند

در سومین روز از دهه مبارک فجر، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در گلزار شهدا مزار مطهر این شهدای گلگون‌کفن را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل و کارکنان کانون استان با حضور در گلزار مطهر شهدا با اهداء شاخه‌های گل به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند.
در مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان نیز مربیان به همراه اعضای نوجوان خود با هدف ارج نهادن به مقام شهدای انقلاب اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر نسل چهارم انقلاب با رشادت‌های شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، همگام با مسئولان محلی شهرستان خود در گلزار شهدا حضور پیدا کردند و علاوه بر اهداء گل، در غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر آن‌ عزیزان علی‌الخصوص شهدای گمنام شرکت کردند.
گفتنی است در شهرستان سامن، مربی‌مسئول فرهنگی کانون این شهر علاوه بر حضور در گلزار شهداء اقدام به معرفی شخصیت شهید محمدحسن خداکرمی کرد.

مرکز فرهنگی‌هنری شهر قهاوند با اجرای برنامه‌های فرهنگی هم‌چون معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، شعارنویسی از دوران پرخاطره انقلاب و ساخت کاردستی گل لاله میزبان ۱۶ نفر از اعضای خود بودند. 

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شهر شیرین‌سو نیز به همراه مربی خود علاوه بر غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، اقدام به قرائت و شعرخوانی در وصف شهدا و انقلاب کردند.
مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان رزن نیز با اجرای فعالیت‌ معرفی وقایع انقلاب، از کودکان و نوجوانان خواستند که در مسابقه‌ی نقاشی که با موضوع «ابرنگ انقلاب» شرکت کنند.
 ‏لازم به ذکر است ویژه برنامه‌ی «میهمانی لاله‌ها» در استان همدان همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۴ در مزار مطهر شهدا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =