کد خبر: 312373
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
بازدید 103
دعوت کانون پرورش فکری فارس از اعضا برای شرکت در فجرانه‌های ۱۴۰۰

در جشن  ملی ۱۴۰۰ ایران اسلامی، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچون هر سال با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی میزان اعضای کودک و نوجوانان و خانواده‌هایشان به صورت حضوری و مجازی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در همین راستا مرکز لارستان با اعلام فراخوان «فرزند انقلابم» مخاطبان ۱۰ سال به بالا را به مسابقه طراحی پوستر با موضوعات «خانواده انقلابی» و «نقش من در انقلاب چیست؟» فرا خواند. آخرین مهلت ارسال اثر به این مسابقه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره واتس‌آپی ۰۹۳۶۷۰۰۸۴۸۶ ارسال کنند.

مرکز لارستان همچنین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به دومینو را به فضای باز کانون در لارستان دعوت کرده تا ۱۸ و ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ با موضوع ساخت جمله تصویر و یا شعار انقلابی به رقابت بپردازند.

مرکز فرهنگی هنری کانون در کازرون نیز فراخوان مسابقه عکاسی «پرچم وطنم ایران» را منتشر کرده و از مخاطبان ۹ تا ۱۷ سال خواسته تا عکس‌های گرفته شده از پرچم زیبای ایران را در هر نقطه از کشور عزیزمان به همراه عکس نوشته به شماره واتس‌آپی ۰۹۱۷۷۹۰۲۶۱۵ ارسال کنند. دبیرخانه این مسابقه تا ۲۲ بهمن آثار را دریافت می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰  با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های متعدد و متنوعی را بیشتر در فضای مجازی ویژه مخاطب کودک و نوجوانان اجرا می‌کند. همچنین کانون فارس در طرح بشری با هدف توانمندسازی کودکان و بانوان روستایی با امور بانوان و خانواده استانداری فارس همکاری دارد و در روستاهای استان فارس در دهه مبارک فجر و در قالب پیک امید مشغول ارائه خدمت و اجرای فعالیت فرهنگی و هنری است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =