کد خبر: 312410
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
بازدید 559
عضو نوجوان کانون خلخال آسمانی شد

«ثمین حسن‌زاده»، عضو ۱۴ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شهرستان خلخال در اثر سانحه تصادف، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ثمین حسن‌زاده، عضو نوجوان و فعال کانون پرورش فکری شهرستان خلخال، روز شنبه، ۱۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ بر اثر سانحه تصادف، از دنیا رفت.

براساس این خبر، این عضو ادبی از ۶ سالگی در فعالیت‌های مرکز خلخال حضوری فعال داشت و کلیه کارگاه‌های ادبی را پشت سرنهاده و با شرکت در فراخوان‌های مختلف، حائز رتبه‌های‌ برتر شده بود.

به گفته‌ی زهرا محیطی مربی مسوول مرکز خلخال، ثمین دختری بسیار مهربان، مؤدب، پرنشاط و سرزنده بود که هیچ‌گاه از یاد اعضا و مربیان مرکز فراموش نخواهد شد.

شایان‌ذکر است، شنیدن خبر آسمانی شدن ثمین خانم دل‌هایمان را به درد آورده و روابط عمومی کانون استان اردبیل با نهایت اندوه این مصیبت جانکاه را خدمت خانواده‌های داغدار، همکاران و اعضای گرامی مرکز فرهنگی هنری کانون خلخال و هم‌چنین خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تسلیت می‌گوید؛ از خداوند منان رحمت واسعه برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای بازماندگان ارجمند را خواهانیم.

«روحش شاد و یادش همواره گرامی باد».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =