کد خبر: 312411
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
بازدید 141
ششمین روزدهه فجر و مراکز کانون لرستان

در ششمین روز از دهه مبارک فجر همراه با اجرای برنامه های مختلفی از سوی مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400  همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان اجراشد .
 امروز مراکز یک و دو کانون پرورش فکری بروجرد و هیئت ورزش های همگانی، ویژه برنامه ی مشترک بازی های بومی و محلی و پرواز بادبادکها را در دبیرستان دوره اول متوسطه فتح المبین روستای گنجینه اجرا کردند.
دراین ویژه برنامه: معرفی وقایع و ایام، معرفی کانون و مسابقه ی فرهنگی «فجر آفرینان» توسط مربیان کانون و حضور دانش آموزان روستای گنجینه در دو مرحله به تفکیک دختران و پسران به اجرا در آمد. 
درپایان این برنامه از طرف مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیئت ورزش های همگانی و اداره ورزش وجوانان شهرستان، به بهترین بادبادکهای دست ساز و برترین مسابقات ورزشی بومی و محلی و مسابقات فرهنگی جوایزی اهدا شد.
در ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان الشتر عضو کانون در مراسم استقبال از استاندار لرستان و هیئت همراه خیرمقدم و دکلمه ادبی اجرا کرد.
در نورآباد گلزار شهدا توسط اعضا و مربیان کانون غبار روبی و عطر افشانی شد و در پلدختر اعضا در ایستگاه نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.
گفتنی است: همزمان با دهه مبارک فجر، 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی ویژه برنامه های مختلفی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان اجرا می کنند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =