اجرای نمایش « پادگان کله مرغی» در کانون لرستان

نمایش طنز « پادگان کله مرغی» کاری از انجمن هنرهای نمایشی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان درکنار فعالیت های مختلفی که از سوی مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با موضوع پیروزی انقلاب برگزار می شود به صورت مجازی و حضوری اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیر کل کانون لرستان از  اجرای برنامه های مختلفی از سوی کانون پرورش فکری لرستان با موضوع پیروزی انقلاب خبرداد و گفت:  در طول دهه مبارک فجر 1400  برنامه های متنوعی توسط مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان در حال اجراست که از آن جمله می توان به اجرای نمایش طنز« پادگان کله مرغی» اشاره کرد.
محمدی افزود: نمایش (طنز)« پادگان کله مرغی» کاری از انجمن هنرهای نمایشی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان است که در طول دهه فجر به صورت مجازی و خیابانی اجرا شد.
مدیر کل کانون لرستان: کارگردانی این تئاتر را مسلم صالحی، بازنویسی متن: علی مرادجانی، طراح لباس، افکت: محمد احسانی تبار، تصویربردار و تدوین: کمال گلمرادی برعهده داشتند و یاسین مهدی پور، میثم صادقی، وحید روشن نیا علی مرادجانی و مسلم صالحی بازیگران این اثر نمایشی بودند.
وی عنوان داشت: این نمایش روایتی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی که در آن شاه قصد دارد از پادگان قعله مرغی بازدید تا نیروهای ارتش را تشویق به مقابله با مردم کند، سربازان متوجه می شوند که شاه چه نقشه ای در سر دارد و خود را به دیوانگی زده و با همدستی و هماهنگی با دیگر نیروها، پادگان را به مردم تحویل می دهند.
محمدی در پایان گفت:  در دهه فجر امسال، 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی ویژه برنامه های مختلفی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان اجرا می کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =