اعضای برگزیده مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی با فرماندار شهرستان کبودرآهنگ دیدار کردند

در نهمین روز از دهه‌ی مبارک فجر اعضا و مربیان کانون پرورش فکری شهرستان کبودرآهنگ با هدف تبریک این ایام در دفتر فرماندار این شهر حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با نهمین روز از دهه‌ی مبارک فجر اعضای برگزیده در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری میهمان فرماندار شهرستان کبودرآهنگ بودند.
در این دیدار، یدالله ابراهیم‌خانی سرپرست فرمانداری این شهر ضمن قدردانی از تلاش‌های کانون پرورش فکری گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر مراکز کانون در دریافت بودجه مظلوم واقع شده‌اند اما به سبب اهمیت مقوله‌ی فرهنگ و پرورش فکر کودکان و نوجوانان؛ با توکل به خدا و رایزنی با مدیر کل استان در این زمینه تلاش خواهیم کرد که کانون پرورش فکری را بیش‌ازپیش حمایت کنیم.
ابراهیم‌خانی در ادامه صحبت‌های خود قول داد که در اولین فرصت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون شهرستان حضور یابد و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری و با کمک مجموعه‌ی فرمانداری و کانون این مشکلات را در حد مقدور مرتفع سازد.
در ابتدای این دیدار، سمانه جعفری مشاور امور بانوان فرماندار ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، هدف از برگزاری این نشست را شناسایی نخبگان شهرستانی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و افزود، ما در آغاز راه هستیم و امیدواریم که شاهد موفقیت‌های روز افزون عزیزان کودک و نوجوان باشیم. 


در ادامه مربیان کانون از افتخارات و حوزه‌ی فعالیت‌های مختلف خود در کانون پرورش فکری سخن گفتند و خواستار توجه ویژه فرماندار به مسائل فرهنگی شهرستان شدند. 
سپس لیلا زارعی مربی مسئول کانون پرورش فکری کبودرآهنگ راه‌اندازی مجدد مرکز فرهنگی‌هنری قهورد به همت مدیر کل استان را به اطلاع فرماندار رساند.
وی به بیان رسالت کانون پرورش فکری پرداخت و گفت: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان مملکت اسلامی هستند و روزی هدایت سکان انقلاب را به دست خواهند گرفت و لذا ما وظیفه داریم نسبت به آینده‌ی این عزیزان دغدغه داشته باشیم.
زارعی هم‌چنین به استعدادهای سرشار کودکان شهرستان اشاره کرد وافزود: طی چند سال اخیر شهرستان کبودرآهنگ به قطب برگزیدگان ملی و بین‌المللی در زمینه نقاشی و سفال تبدیل شده است و کودکان و نوجوانان این دیار بارها موفق به کسب رتبه‌های برتر ملی و بین‌المللی شده‌اند.
در پایان این دیدار کودکان ونوجوانان برگزیده درخواست‌های خود را با سرپرست فرمانداری در میان گذاشتند و ابراهیم‌خانی پس از استماع درخواست‌های کودکان و نوجوانان قول مساعد داد که بیش‌ازپیش یاری‌گر این نهاد فرهنگی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =