کد خبر: 312579
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
بازدید 232
بازدید مدیرکل کانون گلستان از ساماندهی و ثبت کتاب در مراکز فرهنگی هنری

مدیر کل کانون پرورش فکری گلستان، معاون فرهنگی‌اجرایی، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و ادبی، کارشناس فرهنگی به‌همراه کارشناس روابط عمومی در طول ماهِ بهمن، از نحوه ساماندهی و ثبت کتاب در مراکز فرهنگی هنری بازدید و از نزدیک با مربیان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، پیرو ابلاغ دستورالعمل ساماندهی کتاب در مراکز سطح کشور و استان، مربیان کانون علاوه بر انجام کارهای روزانه، به ثبت کتب موجود در سامانه جدید کتابداری نیز پرداختند.

مدیرکل کانون، معاون و کارشناسان نیز در بازدیدهای ادواری خود، همزمان ضمن دریافت گزارشهای فصلی مراکز، انجام صحیح روند ساماندهی کتب مطابق با شیوه‌نامه را ضروری دانستند.

محبوبه رجب نسب در این بازدیدها طی نشستی با همکاران مرکز از نزدیک در جریان روند برنامه‌ریزی های فرهنگی،هنری و ادبی کانون در این شهرستان قرار گرفت و در راستای توسعه و ارتقای فعالیت‌های کانون با آنها گفتگو کرد.

وی یا بیان اینکه کتاب رکن اصلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، بر ضرورت به‌روز بودن آن با توجه به رشد تکنولوژی و نیازهای مراکز فرهنگی تاکید کرد.

مدیرکل کانون مهمترین اهداف ثبت و ساماندهی کتاب را به‌روز رسانی اطلاعات کتب مراکز و تعیین وضعیت‌های مختلف آنها، استقرار بخش کتاب به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم سامانه جامع«مدیریت عملکرد مراکز»، ساماندهی، ثبت و کنترل کمی و کیفی کتاب‌ها و منابع مطالعاتی و جمع‌آوری اطلاعات آماری، تجزیه و تحلیل داده‌های کتاب در مراکز دانست.

در این بازدیدها گزارشی از فعالیت‌های ماه‌های گذشته مراکز، آمار شرکت در فراخوان‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی توسط مربیان مسوول ارائه شد و امور عمرانی مرکز نیز بررسی شد.

برای دیدن گزارش تصویری از بازدیدها به -اینجا- مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =