حضور مقتدرانه و فعال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جشن شکوه و اقتدار ایران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با مشارکت اعضا و کارکنان در راهپیمایی خودرویی چهل‌وسومین جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کاروان خودرویی این اداره کل متشکل از خودروهای کتابخانه‌های سیار روستایی، شهری و... هم‌گام با آحاد مختلف مردم در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی شرکت کردند.

در این کاروان که با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و اعضای کانون برگزار شد، یکی از عروسک‌های سردیس با اهداء پرچم به کودکان و نوجوانان شادی این جشن را دوچندان کرد. 


‏پخش سرود و آهنگ‌های انقلابی از خودروهای کانون با هم‌خوانی نوجوانان کتابخانه شماره چهار همدان بر شور و نشاط این جشن افزود.
همچنین دو عروسک بلند قامت در مسیر راهپیمایی‌کنندگان خودرویی قرار داشتند و کودکان و نوجوانان با آنها عکس یادگاری گرفتند.
کانون استان پیمان‌نامه‌ای با جمله «ایران عزیز تا جان به تن داریم به رهبر و انقلاب اسلامی خود وفاداریم.» در حسینیه امام خمینی، محل برگزاری نماز جمعه قرار گرفته داد و نوجوانان علاوه بر تایید جمله‌ فوق اقدام به درج امضا بر پای این پیمان‌نامه کردند.


لازم به ذکر است کودکان و نوجوانان عضو کانون شهر سرکان نیز روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با سراسر استان باحضور در راهپیمایی اقتدار خود را به دشمنان انقلاب نشان دادند.
کودکان که با ترسیم  پرچم پرافتخار کشور عزیزمان بر کف دستانشان در راهپیمایی حضور داشتند ثابت کردند که تا پای جان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
در پایان راهپیمایی نیز زهرا خاقانی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهر سرکان با قرائت شعری زیبا در وصف انقلاب مردم و مسئولان را به وجد آورد.  
مشابه این برنامه در کانون پرورش فکری شهر شیرین سو نیز برگزار شد.

گزارش تصویری مراسم ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان را مشاهده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =