خلق آثار نقاشی وعکاسی اعضا با حال و هوای انقلاب ۵۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، فعالیت های تجسمی یکی از فعالیت هایی است که نمود بصری و تاثیرگذاری زیادی دارد. براین اساس مراکز فرهنگی هنری استان یزد بخشی از فعالیت های خود را در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی به این دو فعالیت هنری عکاسی و نقاشی اختصاص دادند تا جلوه هایی از حال و هوای روزهای انقلاب را به تصویر بکشند.

اعضای گروه سنی کودک و  نونهال مرکز فرهنگی ،هنری هرات موضوع انقلاب و شهادت را عنوان نقاشی های خود قراردادند و در پایان مربیان مرکز با تهیه کلیپ و برگزاری نمایشگاه  نقاشی و پخش آن در فضای مجازی بخشی از هنر اعضای خود را به نمایش گذاشتند.  مرکز فرهنگی هنری شماره یک اردکان نیز آثار  نقاشی  اعضای  نونهال و نوجوان خود را با موضوع  انقلاب و ایثار و شهادت به صورت نمایشگاه  مجازی به نمایش گذاشت.

آثار نقاشی و عکاسی اعضای نونهال و نوجوان مرکز فرهنگی هنری مروست با موضوع بهمن ۵۷  به صورت نمایشگاه  در صفحات مجازی  به نمایش گذاشت. مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ یزد نمایشگاه مجازی نقاشی خود را  تنها با آثار گروه سنی کودک برگزار کرد.

برگزاری نمایشگاه مجازی عکاسی با آثار گروه سنی نوجوان و اعضای ارشد با موضوع روزهای ماندگار از فعالیت های این ایام توسط مرکز فرهنگی هنری بهاباد بود .  فراخوان برگزاری شرکت در این نمایشگاه از ابتدای بهمن  به اعضا ارسال و مربیان در حال جمع آوری آثار اعضا برای برگزاری نمایشگاه مجازی هستند.مرکزفرهنگی هنری میبد یک ویژه برنامه (دستهای خلاق) رابا هدف پرورش خلاقیت کودکان در ایام الله دهه فجر برگزار نمود.

مراکز فرهنگی هنری بافق و تفت نیز  با برپایی کارگاه های مجازی نقاشی با موضوع ۲۲ بهمن از آثار خلق شده نمایشگاه مجازی برگزار نمودند. ویژه برنامه دستهای خلاق فعالیتی بود که مرکزفرهنگی هنری میبد یک برگزار نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =