حضور پرشور کانون استان تهران در چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

کانون پرورش فکری استان تهران با مشارکت بسیج کانون، با حضور پررنگ و اجرای برنامه‌های متنوع در چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان و همگام با مردم سراسر ایران، بهار انقلاب را گرامی داشتند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با روز پایانی دهه‌ی فجر، سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران و همکاران اداری، مسئول بسیج استان، مربیان مراکز و تعدادی از اعضا، با مشارکت بسیج کانون، به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

در این برنامه که با استقرار تماشاخانه­ سیار و ایجاد جایگاه ویژه‌ی کانون استان اجرا شد، اعضای مراکز ۲ و ۱۷ کانون تهران در قالب گروه سرود، هنرنمایی کردند. این سرود با سرپرستی پروانه سلیانی و با همراهی لیلا صحرانورد مربی همراه و اجرای ابوالفضل برزگری، سجاد احمدپور و دیگر اعضای ارشد مرکز ۲ تهران روی صحنه رفت.

در بخش دیگری از ویژه‌برنامه‌ی غرفه‌ی کانون، مسابقه‌ای با طرح سوالاتی در خصوص دهه‌ی فجر و انقلاب اسلامی برای اعضا، کودکان و نوجوانان بازدیدکننده و خانواده‌ها طرح شد که در جریان آن از جانب سیدعلی حسینی سپرست اداره­‌کل کانون استان تهران و هادی ملکی مسئول روابط­ عمومی این اداره­ کل به حاضران منتخب با اهدای جایزه و بسته‌ی فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

پخش کلیپ‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع دهه‌ی فجر، برای بازدیدکنندگان غرفه‌ی کانون از دیگر بخش‌های برنامه‌ بود. این کلیپ‌ها شامل: شعرخوانی، معرفی کتاب، خوشنویسی، خاطره‌گویی نویسنده، اوریگامی و نقاشی گروهی اعضا بود.

از بخش‌های ویژه­ی حضور کانون در این مناسبت ملی، اهدای کتاب به بازدیدکنندگان کودک و نوجوان بود که پای ثابت فعالیت‌ها و برنامه­‌های کانون است. این بخش از این جهت حائز اهمیت است که علاوه بر ایجاد آگاهی و شادی در کودکان و نوجوانان، باعث دوستی و هم­زیستی بیشتر سنین پایه با کتاب می­ شود که از مهمترین اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =