درخشش کانون استان تهران با کسب ۳ عنوان برتر در دومین جشنواره‌ی ملی "تئاتر کاغذی"

در جریان دومین جشنواره‌ی ملی "تئاتر کاغذی" با میزبانی تئاتر پردیس تهران، اعضا و مربیان مراکز ۸، ۲۵ و ۳۳ موفق به دریافت رتبه‌های ممتاز شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ اعضای مراکز ۸ ، ۲۵ و ۳۳ در دومین جشنواره‌ی ملی "تئاتر کاغذی" موفق به کسب رتبه‌های ممتاز شدند.

در این جشنواره‌ پس از اعلام فراخوان، بیش از هزار و ۷۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده و پس از بازبینی اولیه حدود ۴۰۰ اثر به بخش نیمه‌نهایی و پس از بازبینی مجدد، ۸۵ اثر به بخش نهایی و داوری راه یافتند.

در بخش کودکان و نوجوانان این جشنواره در پایان۱۰ اثر رتبه‌ی اول و ممتاز، ۹ اثر رتبه‌ی دوم و ۸  اثر رتبه‌ی سوم را به دست آوردند که در میان رتبه‌های ممتاز ده‌گانه، نام ۳ اثر از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان تهران به چشم می‌خورد.

نمایش "نخودی نرو تو دیگ آش" با نقش‌آفرینی سحر حسن‌بوذزی، رُزا قائم‌پناه، آروشا رضایی و ارغوان ثقفی‌نیا با مربیگری نرگس موسوی از مرکز ۸ (برگزیده‌ی اول)

نمایش "قدم یازدهم" با نقش‌آفرینی ثنا حسنلویی، رومینا ندایی و روژینا ندایی و با مربیگری لیلا مکانی از مرکز ۲۵ (برگزیده اول)

نمایش "رهایی از قفس" با نقش‌آفرینی آتریسا لطفی و با مربیگری مژده ذکریاپور از مرکز ۳۳ (برگزیده اول)

گفتنی‌ست؛ آثار راه یافته به مرحله‌ی نهایی این رویداد ملی توسط اردشیر صالح‌پور، شهرام کرمی، فهیمه حسینی و ساغر لطفی‌نژاد داوری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =