اعضای مرکز فرهنگی‌هنری لالجین با امام جمعه‌ی این شهر دیدار کردند

در آستانه‌ی فرخنده میلاد امام علی(ع) مربی‌مسئول و جمعی از اعضای فعال کانون لالجین با امام‌جمعه‌ی این شهر دیدار کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت فرارسیدن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر، اعضای فعال و کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لالجین به همراه سیده‌زهره تفرشی مربی‌مسئول کانون این شهر با حضور در دفتر امام‌جمعه، با وی دیدار کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین محققی، امام‌جمعه شهر لالجین، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ماه مبارک رجب و ولادت باسعادت امیرالمومنین علی(ع) از تلاش‌ها و فعالیت‌های مستمر همکاران کانون پرورش فکری لالجین تشکر و قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام محققی علاوه بر تاکید گرامیداشت مناسبت‌ها، زنده نگه‌داشتن و حرمت این ایام را سبب انسجام‌بخشی خانواده‌ها برشمرد و بیان داشت، پاسداشت همین ایام و مناسبت‌هاست که باعث به شکوه رسیدن ارزش و محبت در خانواده شده است.
وی اعضا را به هوشیاری وافر در مقابله با اهداف بیگانگان فرا خواند و در این باره سفارشاتی را به کودکان و نوجوانان بیان داشت.
 در ادامه اعضا پس از اجرای سرود زیبای «شاه مردان علی» با اهداء گل و هدیه به امام‌جمعه‌ی شهر لالجین، علاوه بر تبریک روز پدر از وی به عنوان پدر معنوی شهر تقدیر کردند.
 ‏در پایان حجت‌الاسلام محققی با اهداء هدیه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مورد تفقد قرار داد.
 ‏گفتنی است مرکز فرهنگی‌هنری شهر لالجین از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح و به عنوان مرکز جوان و نوپا در خدمت کودکان و نوجوانان این شهر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =