چهل و پنجمین جلسه‌ی انجمن ادبی سپیدار زنجان

به مناسبت دهه فجر، چهل و پنجمین جلسه‌ی انجمن سپیدار زنجان با محوریت شعر و با نگاهی به شعر سلمان هراتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ شاعران نوجوان انجمن سپیدار، در چهل و پنجمین جلسه‌ی انجمن ادبی میزبان معصومه مهری قهفرخی، شاعر و کارشناس آفرینش‌های ادبی چهارمحال و بختیاری بودند.

در این جلسه‌ی برخط که با حضور جمعی از اعضای شاعر، مربیان و کارشناسان واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، تعدادی از اعضا ضمن قرائت جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناس مهمان برنامه بهره بردند.

تحلیل یکی از شعرهای سلمان هراتی با رویکرد بررسی مولفه‌های شعر انقلاب و همینطور نقد و بررسی آثار اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

فاطمه سلیمانی کارشناس آفرینش‌های ادبی و مسئول انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان استان با اشاره به اینکه جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود، افزود: این جلسه نیز برای نوزدهمین بار، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب گفتگوی برخط برگزار شد.

وی اشاره کرد: توانمند سازی اعضای به قالب رسیده‌ی شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =