کد خبر: 312783
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
بازدید 393
دیدار مدیرکل کانون استان همدان با شهردار سرکان

بهناز ضرابی‌زاده با حضور در شهرداری شهر سرکان با اسماعیل حجتی‌مطلق شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون این استان، روز چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه با حضور در دفتر شهردار سرکان پیرامون پاره‌ای از مسائل و مشکلات با وی به گفتگو نشست.
در این دیدار بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، به تشریح فعالیت‌های کانون این نهاد فرهنگی پرداخت.
مدیرکل کانون مهمترین رسالت کانون را علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، کشف و پرورش استعدادهای نهفته‌ی این عزیزان و هدایت آن‌ها تا رسیدن به قله موفقیت برشمرد.
وی هم‌چنین به موفقیت‌های کسب شده توسط اعضای هنرمند کانون اشاره و اذعان داشت، مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان با توجه به قابلیت‌هایی که دارد نیازمند توجه بیشتر و تجهیز و بروزرسانی و تعمیرات است.
در ادامه اسماعیل حجتی‌مطلق شهردار شهر توریستی سرکان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی مدیرکل کانون استان، از آشنایی دیرینه خود با کانون سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه کانون مجموعه‌ای پویا و فعال است که وظیفه پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان شهر را بر عهده دارد.


حجتی‌مطلق اظهار داشت کانون در این شرایط و برهه‌ی زمانی با اجرای برنامه‌های مختلف به دو شیوه‌ی مجازی و حضوری نشاط و شادی را به جامعه‌ی هدف خود بر می‌گرداند.
در پایان این دیدار، شهردار سرکان قول داد علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و سبز در محوطه بیرونی کانون، نسبت به تخصیص اعتباری جهت تعمیر این مرکز فرهنگی‌هنری در آینده‌ای نزدیک اقدام نماید.

گفتنی است کانون پرورش فکری شهر سرکان در ابتدای منطقه توریستی کمربسته قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =