کد خبر: 312785
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
بازدید 60
پویانمایی مکمل همه فعالیت های کانون است

ایده‌های خلاقانه مربیان وآشنایی با تکنیک‌های انیمیشن دوعنصر پیشبرد این فعالیت پویانمایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مهدی خرمیان کارگردان کشوری پویانمایی در آیین اختتامیه نخستین مهرواره پویانمایی تک فریم های کودکانه ایده‌های خلاقانه مربیان و آشنایی با تکنیک‌های انیمیشن دو عنصر پیشبرد این فعالیت در کانون دانست و ادامه داد: پویانمایی مکمل بسیاری از فعالیت ها از جمله فعالیت‌های تجسمی، سینمایی، موسیقایی و... است برای همین  پروسه تولید انیمیشن خلاقیت هنرآموز را شکوفا می کند و  در مسیری کعه عضو  در مسیر تولید اثر طی می‌کند می‌تواند در آینده حتی اگر یک انیمیشن ساز نشود راه خودش را پیدا کند و تاثیرش را در زندگی خود می‌بیند.

این عضو دهه شصت مرکز شماره یک یزد گفت: زمانی من برای اولین بار در یزد خواستم انیمیشن را شروع کنم نه امکانات آموزشی بود نه کسی که در این راه دست من را بگیرد و با آزمون خطا و با امکانات کم یک دوربین ۸ میلیمتری توانستم انیمیشن کار کنم. امروز خداروشکر این امکان برای هدایت اعضا وجود و مربیان خوش ایده کانون می توانند اعضا در تولید انیمیشن همراهی کنند. امروز با یک رایانه، وب کم و همین تلفن های همراه می توان تولید اثر حرفه ای کرد یعنی با امکانات کم  اما خلاقیت بسیار می توان خلق اثر کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از برگزارکنندگان مهرواره پویانمایی تک فریم های کودکانه، کانون استان یزد را به عنوان  یکی از پیشگامان هنر انیمیشن دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =