نخستین مهرواره پویانمایی استانی (تک فریم های کودکانه ) به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، آیین اختتامیه نخسیتن مهرواره پویانمایی استانی (تک فریم های کودکانه ) با حضورمجازی محمد رضا کریمی صارمی معاون تولید اداره کل کانون پرورش فکری ،مهدی خرمیان کارگردان و انیماتور، عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، روح الله زارع دبیراجرای مهرواره پویانمایی برگزار شد.

عالیه قوامی سرپرست کانون استان یزد درآیین اختتامیه نخستین مهرواره پویانمایی تک فریم های کودکانه با بیان کرد اعضا و مربیان استان در طول  دوسالی که از شیوع کرونا می گذرد با رونق بخشیدن به فعالیت های نوجوان محوراز جمله انیمیشن تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند و حاصل آن تولیداتی است که در این مهرواره شاهد آن بودیم..

وی از تمام کسانی که باورمندانه با علاقه وافر در حوزه پویانمایی در کانون فعالیت می کنند به ویژه مربیان و اعضای خلاق و فعال کانون تشکر کرد و افزود: انیمیشن یک فعالیت تاثیرگذار جذاب و جامع است که انجام آن در مرکز در جذب و پایداری اعضا به ویژه اعضای نوجوان موثر است.

در ادامه داوران مهرواره نخست پویانمایی نیز در بیانیه خود بر لزوم‌تدوین یک برنامه آموزشی هدفمند و مدون در جهت تجهیز و تقویت دانش نظری و مهارتی پویانمایی برای مربیان و اعضا تاکید کردند و در ادامه یادآور شدند:  بهتر است دوستان علاقه مند به این فعالیت با انتخاب متن و داستان فیلم نامه مبتنی بر نیاز روز کودک و نوجوان، توجه به ایده های خلاقانه، استفاده از عناصر بومی و سنتی ، توجه به نورپردازی، آنالیز دقیق زمان  در تولید یک اثر حرفه ای گام بردارند.

نتایج داوری نخستین مهرواره استانی پویانمایی تک فریمهای کودکانه 1400از نگاه داوران به شرح زیر اعلام شد :

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران در گروه سنی نونگاه و نوجوان ۱۸-۱۲ سال: انیمیشن (در تلاطم زندگی) به کارگردانی الهام افسری از مرکز بافق به مربیگری مریم عبدالله زاده،انیمیشن (آقای فلفلی و زبان تندوتیزش)به کارگردانی زهرا نیک نظر-مریم ذکی زاده-الناز دهقانی زاده از مرکز شماره یک، انیمیشن هر کاغذ مچاله به کارگردانی مهدی زارع به مربیگری نجمه احمدزاده از مرکز شماره یک معرفی شدند.

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران در گروه سنی نونهال 12-9 سال:انیمیشن (گوسفند مدلینگ)به کارگردانی پویا خان محمدی از مرکز یک و چهار یزد به مربیگری نجمه احمد زاده ،انیمیشن (دانه ی کوچک)به کارگردانی راحیل سیف الهی،انیمیشن (دوستی زیباست)به کارگردانی امیر علی شایق از مرکز شماره یک معرفی شدند.

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران از نظر ایده:در بخش کودک ؛ انیمیشن(آب)ایده پرداز آرش دهقانی زاده از مرکز شماره یک به مربیگری نجمه احمد زاده و انیمیشن(غول آلودگی)ایده پرداز محمد یوسف اعظمی از مرکز شماره دو میبد به مربیگری فرزانه قاسمی و در بخش نوجوان انیمیشن (اینجا مال من است) ایده پرداز زینب السادات موسوی نژاد از مرکز مروست به مربیگری راحله اسد زاده معرفی شدند.

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران از نظرانیمیت:دربخش نوجوان؛ انیمیشن(جیک جیک) اثرمهیا فرهنگ نیا ازمرکز تفت به مربیگری مرجان خیراندیش و انیمیشن(شب تاز)اثر شایان کریمی از مرکز بافق به مربیگری مریم عبدالله زاده معرفی شدند.

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران از نظرصداگذاری:انیمشین(مچ مچ)اثرستایش فلاح و شادی مرادی از مرکز تفت به مربیگری سمیه فلاح و انیمیشن (کلاغ پر) اثر زهرا السادات دهقان از مرکز شماره چهار به مربیگری سمیه پاکنژاد معرفی شدند.

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران از نظرتیتراژ:انیمیشن(دوستی)اثر نگار دهقان از مرکز شماره چهاریزد معرفی شد.

بهترین اثر انتخاب شده از سوی داوران از نظرطاحی صحنه:در بخش نونهال؛انیمیشن(دست در دست)اثر علیرضا تیموری از مرکز آسفیچ،در بخش نونگاه و نوجوان،انیمیشن (خرس و روباه )اثر ایلیا میرشاهی از مرکز شماره یک یزد معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =