بازدید مدیرکل کانون از روند ثبت کتاب در مراکز کانون پرورش فکری استان همدان

مدیرکل کانون با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان، ضمن بررسی روند ثبت کتاب‌ها، لوح سپاس مدیرعامل کانون را که به پاس تلاش و کوشش کارکنان کانون استان در افتتاح نخستین مجتمع فرهنگی‌هنری کانون در همدان صادر شده است، به آن‌ها اهداء کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به درخواست بهناز ضرابی‌زاده، جمعی از کارکنان کانون استان همدان توسط مدیرعامل کانون کشور با دریافت لوح سپاس تقدیر شدند. مهدی علی‌اکبرزاده در بخشی از این لوح سپاس خطاب به همکاران آورده است:
توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی نیازمند تربیت انسان‌های متدین، متعهد، باتقوی، فکور و کارآمد است، کانون پرورش فکری نقش بی‌بدیل و ممتازی در دستیابی به این اهداف داراست.
لذا به پیشنهاد مدیرکل محترم استان به پاس تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمندتان در عرصه‌ی فرهنگ و هنر از سرکار عالی تشکر و قدردانی می‌نمایم.


شایان ذکر است مدیرکل کانون استان هدف از این درخواست را تشویق همکاران و تشکر از تلاش‌های آن‌ها در سال ۱۴۰۰ و به خصوص تلاش و همکاری جهت افتتاح نخستین مجتمع فرهنگی و هنری کانون اعلام کرد.
گفتنی است بهناز ضرابی‌زاده در هفته‌های اخیر با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری استان، علاوه بر اهداء لوح سپاس مدیرعامل به همکاران، از تلاش‌های بیش‌ازپیش آن‌ها در آمارگیری و ثبت کتاب تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =