کد خبر: 312911
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
بازدید 260
سپیدار، کتاب شد

دومین جلد از کتاب سپیدار، شامل آثار اعضای شاعر و داستان نویس انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان استان زنجان، در قالب مجموعه شعر و داستان، اسفندماه سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ این کتاب که منتخب آثار تولید شده توسط اعضای ادبی و بالاخص اعضای ارشد انجمن سپیدار استان می‌باشد، بازتاب فعالیت‌های اجرا شده در کارگاه‌های تخصصی واحد ادبی است که توسط مربیان توانمند ادبی استان در حال اجراست. 

فاطمه سلیمانی؛ کارشناس آفرینش‌های ادبی و مسئول انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان با بیان این مطلب که فعالیت‌های ادبی جزو فعالیت‌های فرایند محور و مستمر است، افزود اعضای شاعر و داستان‌نویس پس از گذراندن دوره‌های تخصصی درکارگاه‌های شعر و داستان، وارد مجموعه‌ی منسجم انجمن‌های ادبی می‌شوند.

وی عنوان کرد: چاپ و انتشار آثار اعضا از برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی واحد ادبی در سال‌های متوالی است، که با هدف انعکاس آثار اعضای کارگاه‌ها و انجمن اجرا می‌شود، ولی امسال بطور ویژه به اعضای ارشد و فعال انجمن  اختصاص یافت تا از فعالیت‌های این اعضا؛ که امسال آخرین سال عضویت‌شان را در کانون سپری می کنند، تقدیر گردد.

مسئول انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان استان ضمن اشاره به این موضوع که بررسی و گردآوری این آثار را مریم بیات تبار؛ مربی ادبی مراکز ۱، ۳ و فاطمه سلیمانی؛ کارشناس آفرینش‌های ادبی استان برعهده داشتند گفت: به محض ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری برنامه‌های حضوری، مراسم رونمایی این کتاب همزمان با برنامه‌ی تقدیر از اعضای فعال انجمن برگزار خواهد شد.

.کتاب «سپیدار ۲» شامل آثار اعضای شاعر و داستان نویس انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان استان است که طراحی روی جلد آن توسط فرانک منفرد برای گروه سنی ارشد چاپ شده است

این کتاب ۱۶۲ صفحه‌ای با شمارگان ۳۰۰ نسخه زیر نظر واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منتشر شده است و علاقه مندان می توانند این کتاب را از کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سراسر استان به صورت امانت دریافت کنند

.پیش‌تر نیز کتاب‌های «سپیدار ۱»، شامل آثار اعضای شاعر و داستان نویس انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان استان و طراحی روی جلد آن توسط سمیرا اسکندرپور برای گروه سنی ارشد به چاپ رسیده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =