معارفه‌ی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون استان اردبیل

آیین معارفه‌ی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۰ در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش روابط اداره‌کل کانون استان اردبیل؛ معارفه‌ی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و هیات همراه، روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۰ در دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این جلسه، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان کانون در راستای احیای «فریضتین» در جامعه افزود: برای اثرگذاری بیشتر باید برنامه‌ریزی و فعالیت‌ها را از سنین پایه آغاز نماییم؛ برگزاری کارگاه‌های مختلف بر پایه امر به معروف و نهی از منکر برای کودکان و نوجوانان یقیناً اثرات مثبتی در جامعه خواهد داشت.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: کانون نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی و فرهنگی بچه‌ها دارد و توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد فضای سالم برای رشد و پویایی ذهنی و درنهایت پرورش انسان خردمند و اجتماعی باید در برنامه‌های کانون گنجانده شود.

زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: اساساً امر به معروف و نهی از منکر جزء برنامه‌های بنیادین و کاربردی هر مجموعه است و ضروری است فرهنگ‌سازی در این خصوص از کودکان و نوجوانان آغاز شود.

احدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف کانون و فعالیت‌های آن، بسیاری از کارکردها و ملزومات امر به معروف و نهی از منکر را می‌توان از طریق الگوهای رفتاری درست و صحیح از سنین پایه ترویج نمود.

در این نشست اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل بدین شرح معارفه و به ارایه‌ی دیدگاه‌های خود پرداختند:

زعفر احدزاده به عنوان رییس شورا

حسین یوسفی به عنوان جانشین شورا

احد برادری به عنوان دبیر شورا

داریوش علومی، بهمن باقلاچی، فاضل درخشان، سیدایوب مدنی، فتانه احمدی هادی و ملیحه ملک‌زاده فرد به عنوان اعضای شورا معارفه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =