آیین تکریم از جانبازان و ایثارگران کانون استان تهران برگزار شد

با حضور سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران و مسئولین و کارشناسان واحدهای مختلف این اداره، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز از دو تن از جانبازان و ایثارگران این اداره تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از طرف اداره‌کل کانون استان تهران، از سعید کاوه و حسین جلالی‌پور، دو تن از پرسنل پرتلاش این اداره‌ و از جانبازان و ایثارگران افتخارآفرین جنگ تحمیلی با اهدای لوح تجلیل شد.

در ابتدای این برنامه، سیدعلی حسینی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و این مناسبت فرخنده و تقدیر از جان‌فشانی‌های جانبازان و ایثارگران وطن در طول هشت سال دفاع مقدس، وجود همکارانی با این سابقه و پیشینه را برای کانون استان غنیمتی ارزنده عنوان کرد.

در ادامه مسئولین و کارشناسان واحدهای مختلف اداره‌کل استان تهران در صحبت‌هایی کوتاه نسبت به این قهرمانان ملی ادای دین و ابراز ارادت کرده و در انتهای این نشست، با اهدای لوح و در میان تشویق همکاران از سعید کاوه و حسین جلالی‌پور قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =