کد خبر: 313036
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴
بازدید 193
دیدار بهناز ضرابی‌زاده با مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

مدیرکل کانون استان همدان با حضور در دفتر محمود نقوی قبول مسئولیت وی را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده ظهر روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه به همراه معاون فرهنگی خود در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش حضور یافت و علاوه بر تبریک قبول مسئولیت جدید، با وی به گفتگو نشست.
در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون استان ضمن تبریک مسئولیت جدید محمود نقوی خدمت‌کردن به مردم در راه خدا را سخت اما شیرین خواند و گفت: اگر در هر کاری خدا را در نظر بگیریم قطعا سختی‌ها را به آسانی تبدیل خواهیم کرد و خدمت به مردم برایمان شیرین‌ خواهد شد.
ضرابی‌زاده با تشریح مختصری از رسالت و فعالیت‌های کانون افزود: آموزش و پرورش و کانون لازم و ملزوم هم هستند و اگر تعامل و همکاری بین این دو دستگاه فرهنگی نباشد قطعا در پیشبرد اهداف موفق نخواهند شد.
وی از مدیرکل آموزش و پرورش خواست با نگاه مثبتی که به مجموعه‌ی کانون دارد نسبت به هموار شدن ارتباط کانون با مدارس استان مساعدت کند.
در ادامه‌ی این نشست محمود نقوی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، کانون را از بدنه‌ی آموزش و پرورش دانست و نسبت به همکاری بیش‌ازپیش این دو دستگاه تاکید کرد.
وی اذعان کرد کانون و آموزش و پرورش در راستای هم قرار دارند و باید باهم تعامل کامل داشته باشند.
نقوی در پایان از تنظیم تفاهم‌نامه‌ای در پیشبرد اهداف دو دستگاه سخن به میان آورد و تاکید کرد جهت پیشرفت کارها در اسرع وقت تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص بین کانون و آموزش و پرورش تنظیم شود.
لازم به ذکر است محمود نقوی بیش از دو ماه است که با حکم وزیر آموزش و پرورش سکان این اداره فرهنگی را به عهده گرفته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =