برگزاری جشن روز درختکاری در مرکز ۲۶ کانون استان تهران با حضور امیر موسوی فرمانده پشتیبانی نزاجا

به مناسبت روز درختکاری و با هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی زمینی ارتش جهموری اسلامی ایران، مراسمی با حضور امیر موسوی فرمانده پشتیبانی نزاجا، معاون فرهنگی کانون استان تهران، شهردار منطقه ۴ تهران، جمعی از خانواده‌های شهدا و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این ویژه‌برنامه با پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی و با هماهنگی‌های امیر موسوی، با حضور تعدادی از سران ارتش و خانواده‌های آنان برگزار و در جریان آن علاوه بر به جا آوردن آیین نمایدن درختکاری، برنامه‌های فرهنگی-هنری متنوعی به اجرا در آمد.

در این آیین، امیر موسوی فرمانده پشتیبانی نزاجا با تأکید بر اهمیت بالای درختکاری و نقش آن در سالم‌سازی طبیعت و مناطق مسکونی، به توصیه‌های جدی ائمه‌ی اطهار در خصوص مبادرت به درختکاری اشاره کرد.

در ادامه یک مسابقه‌ی نقاشی با همین موضوع و مناسبت برای کودکان و نوجوانان برگزار و به شرکت‌کنندگان این مسابقه جوایزی اهدا شد. در بخش محوری این مراسم، سران ارتش و کودکان و نوجوانان به کاشت نهال‌ و درخت پرداخته و در پایان برنامه، معاون فرهنگی کانون استان تهران، بعد از سخنانی کوتاه با اهدای محصولات کانونی از زحمات امیر موسوی و سرهنگ یاری قدردانی و تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =