کد خبر: 313086
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
نشست فصل زمستان مربیان هنری و ادبی کانون گلستان برگزار شد

آخرین گردهمایی مجازی مربیان و رابطان ادبی و هنری کانون پرورش فکری گلستان در سال ۱۴۰۰، یکشنبه ۱۵ اسفند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، چهارمین گردهم‌آیی فصلی مربیان و رابطان ادبی و هنری در سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی با حضور، مدیرکل، معاون و کارشناسان برگزار شد.

مدیرکل کانون گلستان در این نشست ضمن قدردانی از زحمات یکساله مربیان و کارشناسان، بر ضرورت مشارکت جدی و اثربخش مربیان هنری و ادبی در پیش بینی برنامه‌های ۱۴۰۱ در جلسات شورای فرهنگی مراکز تاکید کرد.

محبوبه رجب نسب با تاکید بر ضرورت بروزرسانی دانش و ارتقای مهارت مربیان جهت برقراری ارتباط پایدار با اعضا تصریح کرد: خلق ایده‌های نو برای جذب و پایدارسازی اعضا به‌ویژه نوجوانان از جمله نقاشی‌های دیجیتال و ... نیازمند بررسی عمیق‌‎تر توسط کارشناسان و مربیان است.

تشریح تلاش‌های مدیرعامل کانون و مدیران استانی برای تحقق تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی تمام وقت و پاره وقت، تنظیم جدول فراخوان‌های بین‌المللی و برنامه‌ریزی یک‌ساله برای تولید آثار کیفی اعضا و غنی‌سازی و کیفی‌سازی آثار آرشیوی جهت استفاده در زمانی که مهلت ارسال آثار اندک است، از جمله صحبت‌های مدیرکل کانون گلستان در این نشست بود.

سپس محمدحسین منتظری، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و ادبی در خصوص محوریت راهبردهای مدیر عامل کانون در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برنامه‌های سال جدید و لزوم توجه به مرکز محور بودن و رویکرد دینی برنامه‌های ادبی و هنری صحبت کرد.

سمیه رئوفی، کارشناس ادبی کانون استان نیز هم ضمن تشکر از همت مربیان و رابطان ادبی استان در برگزاری بزرگداشت‌ها، همایش‌ها، جلسات انجمن‌ها، عوامل اجرایی چاپ کتاب نوقلمان ۳و کارگاه‌های برخط ادبی، به ارائه گزارشی از برنامه‌های این واحد درسال ۱۴۰۰ پرداخت.

سیدرهبان مسلمی، کارشناس هنری کانون استان نیز به ارائه گزارشی از بررسی آسیب‌ها و پیشنهادات اعلام شده به بخش آفرینش‌های هنری ستاد پرداخت که شامل تاثیر انجمن‌ها بر جذب و حفظ و پایداری اعضاء، شیوه‌های گزارش‌گیری، پیشنهاد برگزاری دوسالانه جشنواره پویانمایی بود.

وی همچنین در بخشی دیگری به برگزاری نمایشگاه مجازی و ارسال عکس آثار نقاشی و سفال از ابتدای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مجازی فرصت خوبی برای معرفی توانمندی کانون خواهد بود.

رابطان و مربیان ادبی و هنری نیز در این جلسه مجازی با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های خود در فصل زمستان، به ارائه پیشنهادات خود در برنامه‌ریزی سال جدید، بهتر برگزار شدن کارگاه‌ها، جذب عضو و ... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =