کد خبر: 313091
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
بازدید 207
تجلیل اعضای کانون پرورش فکری شهر سرکان از جانباز دفاع مقدس

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان با حضور در منزل جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس از وی تجلیل کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در سالروز میلاد با سعادت بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابالفضل(ع) اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان‌ با هدف تجلیل از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس با حضور در منزل جانباز سرافراز رحمان بیاتی با اهداء کتاب از وی تقدیر و تشکر کردند.
در ابتدای این دیدار گیتی فلاحی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری سرکان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و آرامش و امنیت امروز کشور ایران را مدیون فداکاری‌های این عزیزان دانست.
در ادامه رحمان بیاتی جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تشکر از کودکان و نوجوانان، از حضور مربی و اعضای کانون به واسطه این دیدار تشکر و قدردانی کرد.
این یادگار دفاع مقدس ضمن توصیه به کودکان و نوجوانان جهت پاسداری از خون شهدا ابراز کرد شما آیندگان ایران اسلامی هستید پس به هوش باشید، فتنه‌گران در کمین هستند و به هر طریقی بخصوص فضاهای مجازی در صدد ضربه‌زدن به کشورمان هستند، مراقب باشید آن‌ها را در عملی کردن نقشه‌هایشان ناکام کنید.
گفتنی است مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان از جمله مراکزی است که اعضای آن در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف مشارکت فعالی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =