برگزیدگان فراخوان استانی «چتری برای من» معرفی شدند

با بررسی و داوری آثار رسیده توسط کارشناسان کانون پرورش فکری استان زنجان، برگزیدگان فراخوان ادبی، هنری و فرهنگی «چتری برای من» با موضوع آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش روابط عموم اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به  نقل از شیدا اردبیلی که در گزارشی گفت: این فراخوان با مشارکت سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، با محوریت آسیب های اجتماعی و با موضوعات: چتری برای من، بهترین دوستم در تنهایی، زندگی من، من می توانم، شما بزرگترها و ... از ۱۷ مهر ماه سال جاری منتشر شد.

کارشناس آفرینش‎های ادبی استان با اشاره به این موضوع که علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره آثار خود را در قالب داستان کوتاه، قطعه ادبی، شعر، پادکست، نقاشی و عکاسی به آدرس اعلام شده ارسال کردند گفت: بر همین اساس در مجموع ۱۰۹ اثر دریافت شد و پس از انجام داوری، آثار ده نفر از شرکت کنندگان در این سه بخش به عنوان برگزیده معرفی شدند.

اردبیلی در ادامه اظهار داشت: بر اساس این خبر در بخش داستان کوتاه  اثر «مهسا میانجی» و «پریسان نظری» ازمرکز ۲  و «کیمیا مدد خانی» از مرکز مجتمع، در بخش عکاسی «محبوبه علوی» و «یاسر محمد خانی» از مرکز قیدار «نگار رجبی» ازمرکز خرمدره، در بخش نقاشی «زینب حبیبی» از مرکز قیدار، «کیمیا مغانلو» از مرکز علوم و نجوم، «محمد شجاعی» از مرکز آببر و در بخش پادکست «زهرا آدینه» از مرکز ماهنشان به عنوان برگزیدگان این فراخوان معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =