چالش چرخ و فلک نوروزی، ویژه کودکان و نوجوانان

هم‌زمان با ایام نوروز، از سوی کانون پرورش فکری مازندران، سیزده چالش جذاب در برنامه چرخ و فلک نوروزی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با نوروز  ۱۴۰۱،  در سیزده چالش جذاب ، شرکت کنندگان کودک ونوجوان، توانایی‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود را با یکدیگر به رقابت می گذارند تا آثار جمع آوری شده ، در صفحه‌های  اینستاگرام کانون مازندران در همان روز چالش بارگزاری ‌شود . بر همین اساس، عموم  مخاطبان می توانند تا  روز ۱۵ فروردین، با رای‌دهی به چالش مورد پسند خود، آثار برتر را انتخاب نمایند.

گفتنی است: نحوه‌ی جمع آوری آرا به این صورت می باشد که برای هر اثر در هر چالش یک کد اختصاص داده می شود و علاقه‌مندان به انتخاب آن اثر باید کد مربوط را در بخش پیام‌ها (کامنت) زیر پست همان چالش در صفحه برنامه چرخ و فلک بنویسند.

براین اساس، چالش ها از روز ۱ فروردین ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد. شرکت کنندگان می‌توانند در هر چالش یک اثر ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می توانند آثار خود را از دو طریق پیام(دایرکت) صفحه‌ی اینستاگرام چرخ و فلک یا شماره واتساپ        ۳۳۶۰۸۷۵۴ ۰۰۹۸۱۱ ارسال نمایند.

لازم به ذکر است: موضوع چالش‌ها به ترتیب روز : عکس سین ، آب نقش ، هواتودارم ، نام آوران ، می نویسم تا بیایی ، شش در شش ، صورتک ، اون قدیما ، خونه - بازی ، طنزیم ، ایران می خواند ، سبزوسفیدوقرمز  و من زمین را دوست دارم، می باشد.

کودکان، نوجوانان و جوانان عزیز می توانند با دنبال کردن صفحه مجازی برنامه چرخ و فلک به نشانی:  charkhofalak_mazandaran

 و کانون پرورش فکری استان مازندران به نشانی:

kanoonparvaresh_mazandaran


 از چالش های هر روز با جزئیات بیشتر مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =