خلق لحظات شاد برای کودکان بیماری‌های خاص استان

کتابخانه‌های سیار روستایی، شهری یک و دو زنجان با حضور در بیمارستان آیت‌الله موسوی در بخش کودکان سرطانی لحظات شادی برای این عزیزان رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، فاطمه نظری در گزارشی ابراز داشت: کتابخانه های سیار روستایی، شهری یک و دو زنجان با حضور در بیمارستان آیت الله موسوی در بخش کودکان سرطانی لحظات شادی برای این عزیزان رقم زدند.

کارشناس فرهنگی کانون استان ضمن اشاره به مناسبت‌های اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید گفت: کتابخانه‌های سیار کانون زنجان برای کودکان سرطانی برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند از جمله اجرای نمایش توسط مربی سیار روستایی زنجان رسول صالحی، اجرای قصه گویی، مسابقه توسط مربیان سیار شهری یک و دو، جعفر چراغی و رضا قاسمی از این برنامه بود.

نظری همچنین خاطرنشان کرد یکی از نیازهای بیماران و همراهان بیمار ایجاد انگیزه و روحیه برای سپری کردن موفق مدت درمان و بهبودی می باشد و اینگونه برنامه‌ها می‌تواند در ایجاد انگیزه و روحیه به این بیماران کمک شایانی کند.

کارشناس فرهنگی کانون استان زنجان در آخر هدف از اجرای اینگونه برنامه‌های مشارکتی را ایجاد نشاط و شادی بین کودکان بیمار و ارائه خدمات فرهنگی کانون برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =