مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری دمق برگزیده‌ی بخش صوتی مهرواره «پرواز لالایی‌ها» شد

کبری زینتی، مربی‌مسئول کانون پرورش فکری شهر دمق موفق شد به عنوان برگزیده دومین مهرواره ملی «پرواز لالایی ها» انتخاب شود.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم اختتامیه‌ی دومین مهرواره کشوری «پرواز لالایی‌ها» با حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در گنبد کاووس استان گلستان برگزار شد.
مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری در این مراسم با بیان اینکه ادبیات شفاهی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگی هر کشور است گفت:  ادبیات شفاهی ادبیاتی است که سینه به سینه در طول هزاران سال از نسلی به نسلی دیگر منتقل و ماندگار شده است و بخشی از هویت ملی هر ملتی را در دل خود دارد.
افسون امینی افزود: لالایی‌ها یکی از شکل‌های این نوع از ادبیات هستند، دل‌خاسته‌هایی که از عواطف، مشکلات، آرزوها و امیدها لبریزند و بخشی از دنیای واقعی خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زمان خود را بازمی‌تابانند.
گفتنی است ۸۵۸ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه  دومین مهرواره «پرواز لالایی‌ها» ارسال شد که در این میان کبری زینتی مربی مسئول کانون پرورش فکری دمق از توابع شهرستان رزن استان همدان موفق شد با ارسال اثر صوتی در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها عنوان برگزیده را به خود اختصاص دهد.
شایان ذکر است هیات داوران نخستین مهرواره ملی «پرواز لالایی‌ها» متشکل بودند: از لطیفه انصاف، اکرم گلسرخی و سیده‌محدثه حسینی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =