نشست پایان سال کانون استان تهران با چاشنی جشن بازنشستگی و قرعه‌کشی

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با حضور سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران و همکاران اداری، نشستی صمیمانه برگزار و در آن ضمن قدردانی از زحمات یک‌ساله‌ی همکاران اداری و مربیان مراکز، از سعید کاوه به مناسبت بازنشستگی و پایان کار در کانون تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این نشست با اجرای هادی ملکی و با حضور سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران و همکاران ستاد استان، در میان شور و حال پیش از عید، در سالن سرو این اداره کل برگزار و ضمن دیدار پایانی همکاران، از خدمات و زحمات سعید کاوه، مسئول تدارکات و پشتیبانی کانون استان تهران تجلیل به عمل آمد.

در این نشست، همکاران اداری واحدهای مختلف اداری و چند نفر از نیروهای خدمات به نمایندگی از پرسنل مستقر در مراکز، در صحبت‌هایی کوتاه، ضمن تبریک و شادباش به مناسبت بازنشستگی سعید کاوه و آرزوی توفیق برای ایشان، به یادآوری خاطرات دوران همکاری با وی پرداختند.

در همین راستا، سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، در سخنانی کوتاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تبریک سال نو و قدردانی از زحمات همکاران اداری و مراکز کانون استان، بازنشستگی همراه با توفیق را به سعید کاوه تبریک گفته و افزود: بازنشستگی پایان راه خدمت نیست و تلاش و پویایی فرد وارد مرحله‌ای دیگر و فصلی تازه خواهد شد. حسینی، سال جاری را بسیار پرفراز و نشیب و گاهاً با تلخی‌هایی همراه دانست و در عین حال گفت: با وجود این سختی‌ها با تلاش، همت و همراهی همکاران، روند فعالیت‌های کانون استان تهران راضی کننده بوده و در همین راستا از چند دهه تلاش صادقانه و دلسوزانه‌ی سعید کاوه قدردانی کرده و برای ایشان در ادامه‌ی زندگی موفقیت روزافزون آرزو کرد.

در خاتمه‌ی این بخش از جلسه، سعید کاوه در سخنانی و احساسی، از ابراز لطف همکاران و دوستان خود تقدیر و تشکر کرده و دل کندن از فضای کانون و همکاران را بسیار سخت و باورناپذیر توصیف کرد. سپس در میان تشویق پرشور و متوالی همکاران حاضر، با اهدای سه لوح یادبود از طرف مدیرعامل کانون، سرپرست اداره‌کل استان تهران و همکاران اداری، از ایشان تجلیل شایسته به عمل آمد.

در بخش دیگری از این نشست ویژه، مراسم قرعه‌کشی سالانه‌ی اعضای صندوق استان تهران برگزار و برای ۵۰ نفر از اعضای این صندوق به قید قرعه هدیه‌ای در نظر گرفته شد. این صندوق دارای ۳۵۰ عضو بوده که در پایان هر سال از سود صندوق به قید قرعه، به تعدادی از اعضا مبلغی اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =