کد خبر: 313267
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
بازدید 356
اهداء پنجمین کتابخانه به آموزشگاه بنفشه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه پنجمین کتابخانه‌ی خود را به آموزشگاه بنفشه اهداء کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد پر برکت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و هفته‌ی سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج) و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، طی مراسم جشنی پنجمین قفسه اهدائی کتاب که مزین به نام «محمود چراغی» یکی از شهدای مدافع وطن و سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌باشد را به آموزشگاه ابتدایی بنفشه اهدا شد.


این کتابخانه حاوی ۶۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف علمی، سرگرمی، داستانی، شعر و متناسب با گروه سنی کودکان این آموزشگاه است.
در این مراسم که با حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون استان طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر  و نیمه شعبان، اهداء کتاب به آموزشگاه بنفشه را پنجمین کتابخانه‌ی اهدایی کانون عنوان کرد و گفت: این حرکت فرهنگی در کانون استان همدان از سال ۹۸ و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه‌های فاقد کتابخانه آغاز شد.
ضرابی‌زاده ابراز امیدواری کرد کانون بتواند در آینده این فعالیت فرهنگی را همچنان ادامه دهد و کتابخانه‌های بیشتری به مدارس فاقد کتابخانه اهداء کند.


در ادامه‌ی مراسم، گروه سرود کتابخانه‌ی سیارشهری کانون سرود زیبایی را اجرا کردند.
عروسک‌های زیبای سردیس نیز با حضور خود در بین کودکان با نیازهای ویژه و اجرای بازی جذاب عمو زنجیرباف لحظات شاد و پرنشاطی را برای این عزیزان رقم زدند.
در پایان کتابخانه‌ی شهید «محمود چراغی» توسط مسئولان حاضر در مراسم افتتاح و مورد استفاده‌ی کودکان این آموزشگاه قرار گرفت.
لازم به ذکر است آموزشگاه بنفشه مختص کودکان اتیسمی و ناتوان ذهنی و دارای ۶۰ دانش‌آموز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =