کد خبر: 313270
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
بازدید 263
پیام تبریک سیدعلی حسینی به مناسبت سال ۱۴۰۱ خورشیدی

سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به همکاران و خانواده‌های کانون تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد

زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می‌فرمود

عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

                                 (حافظ)

با عنایت و لطف خداوند بزرگ، سال ۱۴۰۰ با تمام فراز و نشیب‌ها به پایان رسید و بهار از گردنه‌های اسفند چون آفتابی عالم‌تاب سر برآورده است. روزهای تلخ و شیرینی بر همه‌ی مردم ایران عزیز گذشت و در نقاطی از جهان جنگ‌هایی در گرفت که باعث رنج‌های گوناگونی برای مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان بی‌گناه شد. با وجود این مصائب، اتفاقات خوشی نیز در زندگی مردم افتاده است. در این میان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران نیز، شاهد چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای خاص خود بود. ایامی که گذشت، برای دومین سال پیاپی، مردم درگیر بیماری همه‌گیر کرونا بودند که این امر به صورت قهری در روند فعالیت‌های رایج کانون نیز تأثیرگذار بود. خوشبختانه با درایت و تلاش همکاران ستادی، مربیان مراکز و عوامل متعدد توانستیم با برگزاری پررونق فعالیت‌های کانون در قالب کلاس‌های برخط، خلأ فعالیت‌های حضوری را جبران کنیم. در همین راستا و با آرزوی برچیده شدن بساط جنگ و بیماری در سراسر دنیا به‌ویژه کشور سربلندمان ایران، بر خود لازم می‌دانم ضمن قدردانی از همکاران خدمات و حفاظت فیزیکی در راستای صیانت از مراکز کانون و حفظ بیت‌المال در آیین چهارشنبه‌سوری، صمیمانه از زحمات تمام تلاش‌گران کانون استان تهران، همکاران ستاد استان، مربیان مراکز، خانواده‌های دغدغه‌مند و کودکان و نوجوانان نازنین - که سرمایه‌های اصلی کانون هستند - تقدیر و سپاسگزاری کنم.

در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های دلسوزانه‌ی مدیرعامل محترم کانون، معاونین گران‌قدر و مدیران کل محترم ستادی در پیشبرد اهداف کانون؛ با تبریک قلبی به مناسبت سال ۱۴۰۱ خورشیدی، برای همه‌ی مردم، به‌ویژه خانواده‌ی "کانون مهربانی" آرزوی توفیق روزافزون، تندرستی و شادی و دستیابی به آمال و آرزوهای درخشان دارم. امیدوارم سال تازه و قرن تازه، فصل اتمام ناخوشایندی‌ها و آغاز خوشدلی‌های پایان‌ناپذیر برای شما باشد.

سیدعلی حسینی

سرپرست اداره کل کانون استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =