ویژه برنامه (شوق انتظار) همزمان با بزرگداشت اعیاد شعبانیه

ویژه برنامه (شوق انتظار) همزمان با بزرگداشت اعیاد بزرگ و پربرکت اعیاد شعبانیه در مراکز فرهنگی هنری قیدار، شماره ۶ و ۲ و کتابخانه سیار قره‌پشتلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ زینب علی بیگلو اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت اعیاد شعبانیه در تعامل مطلوب و شایسته مرکز قیدار و مدراس شهر قیدار نبی (ع) با هدف تقویت و پرورش حس دینی و معنوی، آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت والای مهدی موعود (عج)، احیا و ترویج فرهنگ مهدویت ویژه برنامه‌ایی با عنوان (شوق انتظار) را در بستر برخط شاد و همچنین به صورت حضوری برگزار نمود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری قیدار در ادامه به فعالیت اسلامی با عنوان حدیث انتظاراشاره کرد و یادآور شد: به اشتراک‌گذاری زیارت آل یاسین و دعای فرج، فعالیت فرهنگی تمرین نقد وگفتگو با موضوع شاخصه‌های سبک زندگی منتظرانه در عصر غیبت، فعالیت اسلامی و فرهنگی باران هدایت با موضوع مشق انتظار در دعاهای حضرت سجاد (ع)، از جمله این برنامه بود.

وی در همین راستا از فعالیت فرهنگی اجرای قصه با عناوین  چشمه سخاوت، شکوفه طه، ندای عترت، کتابخوانی بر اساس کتاب مهمانی گنجشک‌ها، به اشتراک گذاری پادکست منادی عشق و بوی نرگس، کارگاه کاردستی با عنوان رنگ مهربانی (ساخت کارت پستال)، به اشتراک گذاری انیمیشن صبح امید، به اشتراک گذاری نشریه الکترونیکی با موضوع مهدویت در کلام رهبری، فعالیت اسلامی و فرهنگی با عنوان (عصمت بی‌کران) معرفی شخصیت والای امام حسن (ع) و امام سجاد (ع)، باران ستاره‌ها به اشتراک گذاری پیام تبریک اعیاد پر برکت شعبانیه، معرفی کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه، فعالیت اسلامی و فرهنگی با عنوان (رعناترین سلاله ی زهرا) معرفی شخصیت معصوم حضرت علی اکبر وتبریک روز جوان را نیز متذکر شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ زنجان

لیلا سنهدی در گزارشی ابراز داشت: مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ کانون در آستانه‌ی فرا رسیدن سال نو شمسی همزمان با نیمه‌ی شعبان با اجرای ویژه برنامه ای با عنوان "در انتظار بهار" به استقبال از بهار رفت.

این ویژه برنامه با همکاری و مشارکت صمیمانه فرهنگسرای زندگی پارک بانوان و با هدف استقبال از بهار و گرامیداشت نیمه ی شعبان با حضور ۵۰ نفر از کودکان و مادران در مرکز شماره ۶ کانون واقع در فرهنگسرای زندگی برگزار گردید.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ ضمن بیان برنامه گفت: معرفی کتاب عمو نوروز، اجرای نمایش کتابخانه‌ای آدم کوچولوی گرسنه (توسط گروه نمایشی استان)، برگزاری کارگاه تخم مرغ‌های نوروزی (رنگ آمیزی تخم مرغ)، معرفی آداب و رسوم عید نوروز، شعرخوانی با محوریت امام زمان (عج الله) و عید نوروز به همراه اهدای کتاب، برگزاری کارگاه کارت پستال سازی با موضوع گل نرگس به مناسبت نیمه‌ی شعبان، برگزاری مسابقه ی حضوری (ترکاندن بادکنک) از مهمترین این برنامه‌ها بود.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ و کتابخانه سیار قره‌پشتلو

جشن نیمه شعبان با دعوت از دانش آموزان دبستان اندیشه ارمغان‌خانه برگزار شد که در این برنامه مربیان با معرفی کتاب، قصه گویی و مسابقه نقاشی با همکاری مسئول کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارمغان‌خانه برکزار شد و کتابخانه عمومی تربیت با اهدا جوایز از برگزیدگان مسابقه نقاشی تقدیر بعمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =