کد خبر: 313414
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
بازدید 197
بازدید مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور ازمنطقه ایثار قلاویزان

مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور صبح روز یکشنبه ۷ فروردین ماه وارد ایلام شد و ضمن حضور در مزار شهدای ایلام با آرمان های شهدای والامقام بیعت نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور از منطقه ایثار قلاویزان بازدید نمود.

- مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور صبح روز یکشنبه ۷ فروردین ماه وارد ایلام شد و ضمن حضور در مزار شهدای ایلام با آرمان های شهدای والامقام بیعت نمود.

 این دیدار یکروزه فاطمه رستگار، مدیرکل کانون استان گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در مجموعه کانون استان به ایشان ارائه نمود.

در ادامه مدیرعامل ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای همکاران از مرکز تخصصی نجوم بازدید به عمل آورد. رستگار مدیرکل کانون استان گزارشی از روند تجهیز این مرکز و ضرورت روزامدی و فعالیت تازه و موثر مرکز نجوم ارائه نمود.

مدیرعامل کانون در ادامه از منطقه ایثار قلاویزان بازدید و به مقام شاخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام نمود.

علی اکبرزاده گفت:

همه مدیون خون پاک شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس هستیم و ما به عنوان متولیان امور فرهنگی کودکان و نوجوانان در تبیین و معرفی شخصیت ها و اهداف متعالی دفاع مقدس به جوامع هدف وظایفی بزرگ داریم.

در ادامه دکتر علی اکبرزاده با اتفاق مدیران کل دفتر ارزیابی عملکرد کانون کشور، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، آموزش و پرورش،نوسازی ومدارس و فرمانده سپاه شهرستان مهران و تعدادی از مسئولین استانی با حضور در خانواده ی شهیده نوجوان شوکت محمدزاده از خانواده ی این شهیده نوجوان تکریم نمود.

وی گفت:

تکریم و قدرشناسی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه ارزشی و غایی است و من به سهم خود از ایثار و فداکار و از خودگذشتگی خانواده های معظم شهدا خصوصا شهدای کودک و نوجوان تقدیر و تشکر می کنم.

در این سفر یکروزه آقایان رشیدنیا مدیرکل دفترارزیابی عملکرد کانون کشور،درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حمره مدیرکل نوسازی مدارس استان و تعدادی از مسئولین و کارشناسان استانی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =