کد خبر: 313448
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
بازدید 162
نخستین گردهمایی مسئولین مراکز  در قرن جدید

نخستین گردهمایی فصلی مسئولین مراکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱  با حضور مدیرکل،معاون و کارشناسان استان بر بستر فضای مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،نخستین گردهمایی فصلی مسئولین مراکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱  با حضور مدیرکل،معاون و کارشناسان استان بر بستر فضای مجازی برگزار گردید.

سمیه رسولی ؛مدیر کل کانون استان ، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان ، بر برنامه ریزی ، هدف گذاری و اجرای فعالیت با پس زمینه ی فرهنگ سازی و ترویج فعالیت های کتاب محور و پرورش حس دینی در سال جدید تاکید کرد.

دراین نشست که صبح ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ بر بستر مجازی برگزار شد ؛محورها و اولویت های کاری کانون بر مبنای راهبردهای مدیرعامل محترم کانون ،انتظارات معاونت فرهنگی  که بر پایه شعار «مرکز محوری» استوار است و تاکید بر برنامه ریزی و هدف گذاری در حوزه کتابخوانی و پرورش حس دینی در فعالیت ها و برنامه های سال جدید از سوی مدیرکل ،معاون و کارشناسان استان در حوزه های مختلف تشریح شد.

شایان ذکر است که کارشناسان حوزه های مختلف در این نشست به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و توقعات حوزه کاری خود از مراکز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =