پاکیزگی، هدیه‌ی سال نو اعضای مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر به طبیعت

مربیان و اعضای ارشد مرکز شماره یک کانون پرورش فکری مشگین‌شهر با همراهی مربی مسوول مرکز در نخستین همایش پاک‌سازی طبیعت شهرستان شرکت نمودند و در کنار روسای ادارات و نهادهای مردمی به پاک‌سازی طبیعت و ورودی شهر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، نیلوفر صفروند، رییس شهرستان و مربی مسوول مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به انتشار فراخوان کانال شهرداری و شورای اسلامی شهر با عنوان «پاک‌سازی طبیعت»، طی اقدامی اطلاعیه‌ای در فضای مجازی جهت جذب مشارکت اعضای ارشد کانون شهرستان منتشر شد و از آن‌ها دعوت به‌عمل آورد تا با حضور خود در این برنامه فرهنگی ضمن پاک‌سازی ورودی شهر، گفتمان فرهنگی در طول مسیر داشته باشند.

صفروند افزود: با توجه به اعلام آمادگی اعضای کانون، ضمن هماهنگی با کارشناس و معاون فرهنگی کانون استان، شرکت‌کنندگان در زمان مقرر در محل شروع همایش حاضر شدند و برنامه ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۱، از میدان بسیج شهر مشگین‌شهر آغاز شد.

او بابیان اینکه اعضای کانون به مدت دو ساعت در کنار مربی خود و سایر شرکت‌کنندگان در همایش، چهره‌ی بخشی از ورودی شهر را از زشتی زباله‌ها پاک نمودند، خاطرنشان کرد: در این برنامه اعضای ارشد با حامد کاوه، معاون فرهنگی شهرداری که خود از اعضای سابق مرکز شماره یک می‌باشد، در مورد تأثیر کار فرهنگی بر روی فعالیت‌های حوزه‌های مختلف شهرداری به بحث‌و گفتگو پرداختند.

به گفته‌ی نیلوفر صفروند؛ در این همایش زیست‌محیطی، علی مسیب‌زاده، شهردار مشگین‌شهر ضمن تشکر از حضور مربیان و اعضای کانون در تمامی فعالیت‌های ویژه شهرستان و به خصوص در نخستین همایش پاک‌سازی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ترمیم و سرمایه‌گذاری بر روی زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان را ازجمله مهم‌ترین اقدامات خود در سال جدید معرفی نمود.

در پایان این همایش اعضای کانون مطالبات خود را با شهردار در میان گذاشته و خواستار تداوم فعالیت‌های ترکیبی جهت فرهنگ‌سازی، ایجاد حس مسوولیت در شهروندان و نیز تولید نشاط اجتماعی در بستر این‌گونه اقدامات فرهنگی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =