فضای مراکز با پرورش حس دینی در کودکان ونوجوانان  معطر به عطر نماز و ایمان و قرآن شود

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در اولین نشست شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۱، بر تلاش در جهت تحقق شعار سال و پرورش حس دینی در کودکان ونوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پررش فکری کودکان و نوجوانان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای نشست شورای فرهنگی کانون استان که با هدف برنامه ریزی فعالیت‌های مراکز در سال جدید برگزار شد، ماه مبارک رمضان  را ماه رحمت الهی دانست و گفت: در این ماه درب های رحمت  و بخشایش الهی به روی بندگان باز است و از رمضان می توان به عنوان نقشه راه و مسیر خودسازی و نورانی برای رسیدن به خداوند یاد کرد.

حمیدی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه داد؛ با هدف تحقق این شعار، در این راستا راهبردهای مدیر عامل کانون و انتظارات معاونت فرهنگی کانون کشور برنامه ریزی لازم فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد که علاوه بر رسیدن به اهداف تعیین شده تولیدات فرهنگی ویژه کودکان ونوجوانان  نیز خروجی این برنامه‌ها در سال جاری  خواهد بود.

وی با بیان اینکه که تربیت حس دینی باید به عینه در برنامه های مراکز دیده و اجرایی شود، بر مرکز محوری، مربی محوری و مخاطب محوری و استفاده از تمام ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی تاکید کرد.

مدیر کل کانون استان مبحث جهاد تبیین، بهره‌برداری از بیانیه گام دوم انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب و مباحث اعتقادی را از دیگر برنامه‌های کانون استان در سال جاری دانست و ادامه داد؛ با تربیت حس دینی، فضای مراکز به عطر نماز و ایمان معطر شود.

برگزاری یادواره شهدای کانون، سه شنبه‌های مهدوی، توجه ویژه به برگزاری نماز اول وقت در مراکز، برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان  از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون استان بر آن تاکید کرد.

گفتنی است جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های مراکز کانون در سال جاری در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه با حضور میدر کل کانون استان و اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =