بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی از مراکز فرهنگی ارومیه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان آذربایجان‌غربی در بازدید از مراکز چهارگانه ارومیه به تبیین رویکردهای کانون استان در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران در این بازدیدها بر سیاست‌گذاری کانون استان در برنامه‌ریزی ستاد و مراکز بر اساس راهبردهای مدیرعامل و انتظارات معاون فرهنگی کانون کشور در طول سال جاری و همچنین ارتقاء کیفی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری تأکید کرد.

وی مشارکت فعال در فراخوان‌های استانی، ملی و بین‌المللی را به لحاظ ظهور استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان، همسو با رسالت کانون ذکر کرد.

مدیرکل کانون استان در بخش دیگری از تشریح دیدگاه‌ها، سوق دادن اعضای ارشد کانون به سمت انجمن‌های تخصصی فعال در کانون استان را زمینه‌ساز خلق ایده‌های نو، بروز استعدادها و تقویت اعتماد به نفس علاقه‌مندان به قلم‌فرسایی در حوزه‌های گوناگون فرهنگ و ادب و هنر ذکر کرد.  

برگزاری مستمر جلسه‌های شورای فرهنگی مراکز، تسریع در روند پاسخگویی به مکاتبات اداری، کارگاه‌های حضوری، بهره‌گیری از ظرفیت اتوماسیون اداری در تسهیل مکاتبات، ارتقاء سطح کیفی کارگاه‌های برخط تخصصی و عمومی، امانت کتاب، جذب و پایدارسازی اعضا و خلق ایده‌های به‌روز و کارآمد در اجرای فعالیت‌ها از دیگر نکاتی بود که مدیرکل کانون استان در بازدید از مراکز فرهنگی ارومیه بر آن‌ها تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =