کد خبر: 313561
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
بازدید 203
 مدیرکل کانون فارس با سرپرست فرمانداری دیدار کرد

سعیدرضا کامرانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با حضور در فرمانداری استهبان با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مدیرکل کانون فکری پرورش کودکان و نوجوانان استان فارس در این دیدارضمن تقدیر از حمایت مجموعه فرمانداری استهبان از مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر،  بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تأکید کرد.

مدیر کل کانون فارس در ادامه گفت: مخاطبان برنامه‌های کانون، کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنیم با ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به شیوه‌های غیرمستقیم، اثربخشی برنامه‌ها در زمینه‌ی ترویج ارزش‌های انقلاب را بالا ببریم و در این راه نیازمند همیاری سازمان‌های دیگر هستیم.

کامرانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و سابقه حضور کانون پرورش فکری در عرصه تعلیم و تربیت گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به عنوان تخصصی‌ترین نهاد متولی اشتغال دارد و همچنان به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا، در تربیت آنان نقش اساسی ایفا و کودکان و نوجوانان را در تراز جمهوری اسلامی تربیت می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس در ادامه با اشاره به بیانات ‌مقام معظم رهبری درباره کانون که «این کانون با نسلی سر و کار دارد که هر چه را فرا بگیرد در او ماندگار می‌شود» گفت: اگر برای فرهنگ سرمایه‌گذاری نکنیم باید با چندین برابر، هزینه‌های بی‌فرهنگی آن را بپردازیم.

کامرانی به فعالیت‌ها و مأموریت‌های کانون پرورش فکری اشاره کرد و گفت: ۵۸ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با حضور مربیان و کارشناسان توانمند، پذیرای کودکان و نوجوانان است و در ایام همه‌گیری ویروس کرونا نیز فعالیت‌ها مختل نشده و کانون در فضای مجازی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و عمومی به رسالت خود عمل می‌کند.

 سرپرست فرمانداری استهبان نیز  در این دیدار کانون را با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان ایجاد می کند مورد اعتماد خانواده‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با معرفی بیشتر آن در شهرستان، کودکان و نوجوانان از این ظرفیت به خوبی بهره‌مند شوند.

در ادامه این نشست در خصوص فعالیت‌های کمی و کیفی کانون در شهرستان بحث و گفتگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =