ویژه‌برنامه‌های روز جهانی بهداشت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز جهانی بهداشت، چند برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت روز جهانی بهداشت، چند برنامه آموزشی-توجیهی به همت مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به این مناسبت ویژه برنامه «سلامت مایه نشاط» را برگزار کرد. در این برنامه مربیان کانون با دعوت از یک کارشناس تغذیه از اداره بهداشت این شهرستان، در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید حسن طاهرخانی  یک نشست آموزشی با موضوع «رژیم غذایی سالم و تغذیه دوران رشد» برگزار کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه  کانون قزوین نیز ویژه برنامه «مواظب خودت باش » به مناسبت روز جهانی بهداشت با اجرای فعالیت های معرفی موادغذایی سالم، بهداشت دهان و دندان، اهمیت ورزش در سلامتی، رعایت بهداشت فردی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام چند حرکت نمادین ورزشی در مدرسه ابتدایی شهید غنچه در نوبت دختران و پسران اجرا شد. همچنین در حضور مربیان در این مدرسه، اطلاع رسانی کلاس های تابستانی و اعلام شرایط تمدید عضویت و ضو گیری جدید و یاد آوری کتاب‌های برنگشتی نیز انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =