گرامیداست هفته «هنر انقلاب اسلامی» در مراکز کانون پرورش فکری استان همدان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با اجرای برنامه‌های متنوع علاوه بر بزرگداشت مقام شامخ شهید آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی را گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی هنری این استان با اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف یاد و نام سید شهیدان اهل قلم را گرامی داشتند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در محل سالن مطالعه کانون این شهر اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب کردند.
در این نمایشگاه که مورد استقبال گسترده دانش‌آموزان قرار گرفته است بالغ بر ۷۰ عنوان کتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و شهروندان می‌توانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه به خرید کتاب مبادرت ورزند.
گفتنی است در حاشیه‌ی برپایی این نمایشگاه، مربیان فرهنگی به معرفی شخصیت و زندگی و آثار شهید مرتضی آوینی در حوزه روزنامه نگاری و مستند سازی حوادث جنگ و هشت سال دفاع مقدس می‌پردازند.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۲۱ فروردین ماه افتتاح و به مدت ۱۰ روز پذیرای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان می‌باشد.
همچنین مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان نهاوند نیز با اجرای ویژه برنامه‌ی «هنرمند شهید» به معرفی شخصیت شهید آوینی و اکران قسمت‌هایی از مستند روایت فتح برای ۱۴ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه «راه روشن» پرداخت.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ازندریان با تهیه اینفوگرافی زندگی‌نامه و آثار شهید مرتضی آوینی و اشتراک آن در فضاهای مجازی یاد و نام این شهید هنرمند را گرامی‌ داشتند.
لازم به ذکر است دیگر مراکز کانون این استان نیز با اجرای برنامه‌های مختلف به معرفی شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =