کد خبر: 313631
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
بازدید 130
تجهیز و بروز رسانی مراکز کانون پرورش فکری استان بوشهر

همزمان با حضوری شدن فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون ،مراکز مختلف کانون در سراسر استان بوشهر در راستای پذیرش و خدمت رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان، با کتابهای جدید و تجهیزات سخت افزاری و ملزومات ویژه فعالیت های فرهنگی و هنری تجهیز می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ،همزمان با حضوری شدن فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون ،مراکز مختلف کانون در سراسر استان بوشهر در راستای پذیرش و خدمت رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان، با کتابهای جدید و تجهیزات سخت افزاری و ملزومات ویژه فعالیت های فرهنگی و هنری تجهیز می شوند.

شایان ذکر است که مراکز فرهنگی هنری کانون ،کتابخانه هایی تخصصی ویژه کودک و نوجوان هستند، که کتابهایی با موضوعات و عناوین مختلف را در دسترس کودکان و نوجوانان  قرار می دهند و بیش از ۶۶ عنوان فعالیت و کارگاه فرهنگی هنری ادبی را برای گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال برگزار می کنند.

در همین راستا و با توجه به حضوری شدن فعالیت مدارس و حضور دانش آموزان در سر کلاس های در صدر محیط مدرسه،  کانون پرورش فکری استان بوشهر برای حضور دانش آموزان در کانون و برگزاری کارگاه های مختلف برای ایشان اعلام آمادگی میکند و یادآور میشود جهت برنامه‌ ریزی برای استفاده از برنامه های کانون کافیست مدیران مدارس با مسئولین مراکز کانون در سراسر استان ارتباط برقرار نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =