کد خبر: 313636
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
بازدید 89
تجهیزات علمی-پژوهشی در راه مراکز کانون پرورش فکری استان بوشهر

در راستای تقویت فعالیت های علمی مراکز فرهنگی هنری،مراکز فرهنکی کانون استان به تجهیزات علمی پژوهشی مثل دستگاه میکروسکوپ ، ذره بین، کتابهای علمی و... مجهز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در راستای تقویت فعالیت های علمی مراکز فرهنگی هنری،مراکز فرهنکی کانون استان به تجهیزات مختلف علمی پژوهشی مجهز شدند.

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر ، با تاکید بر اهمیت تجهیز مراکز کانون پرورش فکری به تجهیزات علمی و لزوم در دسترس بودن این لوازم و وسایل برای کودکان و نوجوانان علاقمند به مسائل علمی گفت: سعی داریم برای امسال در مراحل مختلف با خریداری تجهیزات علمی مختلف و تجهیز مراکز، به جنبه علمی پژوهشی فعالیت های کانون قوت ببخشیم، که اولین مرحله از آن در فروردین ماه امسال و همزمان با آغاز سال جدید کاری انجام شد . وی افزود:در تلاشیم تا با پیش رو قراردادن شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب که اشاره به دانش بنیان بودن دارد، فعالیت های خود را برای کودکان و نوجوانان به این سمت سوق دهیم.
شایان ذکر است که فعالیت های علمی یکی از ۶۶ فعالیت کانون و کارگاهی است که در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود و میتواند موجب تحریک حس کنجکاوی در کودکان و نوجوانان،علاقمند ساختن آنها به پیگیری و کشف رابطه ها بین عناصر و پدیده ها، و در نهایت موجب رشد و یادگیری آنها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =