دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با فرماندار بجنورد

فرهاد آقا بیگی از افتتاح مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی در اواخر اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به رسالت ها و وظایف کانون پرورش فکری  گفت :  مرکزآفرینش های هنری  یک مرکز تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان مستعد دربخش های مختلف هنری از جمله تئاتر، انیمیشن، قصه گویی، سفال و ... است که این به پلاتو ی تئاتر کودک و نوجوان، استودیوی موسیقی و  انیمیشن  مجهز می باشد.

آقا بیگی با بیان اینکه هدف این مرکز گرد آوری هنرمندان شهر،  کودکان و  نوجوانان استان و علاقه مندان به هنر می باشد از راه اندازی  سینمای کانون  و خانه بازی  در میدان خرمشهر بجنورد خبرداد  و گفت :  این سینما  نیاز به تجهیزات فنی دارد و بازی های کامپیوتری خانه بازی نیز با بودجه ی اندک خریداری شده است.

او با اشاره به ویژه برنامه فرهنگی روشنان که  در تابستان تا پاییز سال جاری برگزار می شود افزود :  این طرح حوزه قصه گویی، تئاتر و کتاب را در برمی گیرد و یک جریان فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان،   خانواده ها  و علاقه مندان به این حوزه می باشد .

آقا بیگی با بیان اینکه توسعه ی پایدار فرهنگی اتفاق نمی افتد مگر اینکه کودکان و نوجوانان با کتاب گره بخورند بیان کرد : یکی از رسالت های کانون پرورش فکری  انتقال فرهنگ و ارزش های دینی از نسلی به نسل دیگر می باشد.

محمد باقر باقر پور فرماندار بجنورد نیز در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از تلاش ها و زحمات این نهاد گفت :همانطور که شرایط کار در این سازمان زیاد است اراده نیز در بین کارکنان این سازمان  وجود دارد .

باقر پور  با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری فضایی مناسب برای پرورش استعداد ها و شناسایی و شکوفایی این استعداد هاست گفت : باید مسائل  مختلف کودکان و نوجوانان در راستا ی نظام و قرآن طراحی و اجرا شود.

او  شناساندن کانون در شهر ها و روستاهای خراسان شمالی را  از مهم ترین اهداف کانون دانست و گفت : باید این  اهداف تبیین شود تا مخاطب افزایش یابد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =