اجرای برنامه‌ی پیک امید کانون در شب‌های رمضان

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان کودکان و نوجوانان بیرجندی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: کاروان پیک امید کانون استان از امشب ۲۴ فروردین ماه با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر پیاده روی خانوادگی و جاده‌های سلامت در شهر بیرجند، بعد از افطار برنامه فرهنگی، هنری ویژه کودکان ونوجوانان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه در راستای استفاده از ظرفیت حضور خانواده‌ها و همچنین معرفی برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون شامل نمایش عروسکی، قصه گویی، آموزش کاغذ و تا(اوریگامی) برگزار خواهد شد.

گفتنی است با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده کاوران ییک امید کانون استان با بهره‌گیری از خودرو هنرهای نمایشی کانون استان به مدت شش شب در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در محل ورودی بوستان کاجستان بیرجند، ۲۸ و ۲۹ فروردین در بوستان ابتدای جاده سلامت در خیابان شهید آوینی و ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در مسیر بلوار منطقه گردشگری بند دره بیرجند از ساعت ۹ تا ۱۱ میزبان کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =