برگزیدگان فراخوان مسابقه «حال خوش خواندن» در زنجان معرفی شدند

فراخوان مسابقه حال خوش خواندن به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و با مشارکت استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی برای گروه سنی کودک، نوجوان و مربیان با محوریت کتاب‌خوانی منتشر و با معرفی برگزیدگان به خط پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل؛ فراخوان این مسابقه در چهار بخش «معرفی کتاب دوست‌داشتنی من»، «شیوه‌های خلاق کتاب‌خوانی»، «پادکست» و «ساخت عروسک شخصیت‌های کتاب» برای گروه سنی کودک، نوجوان و مربیان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در پاییز سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

بر اساس این خبر، اثر لیلا مستعلی‌زاده، مربی‌مسوول مرکز شماره دو کانون مشگین‌شهر با عنوان «معرفی کتاب صدف‌ها» در بخش «شیوه‌های خلاق کتاب‌خوانی» در میان برگزیدگان قرار گرفت.

هم‌چنین در بخش «معرفی کتاب دوست‌داشتنی من»، آثار اعضای مراکز کانون استان اردبیل: «اِل‌آی نجف‌اوغلی» و «سلنا رنجبر» در گروه سنی نوخوان و «سحر بابازاده» در گروه سنی نوجوان، منتخب این فراخوان شدند.

شایان‌ذکر است، در این مهرواره آثار در قالب فیلم‌های۹۰ ثانیه‌ای، پادکست، عکس و عروسک شخصیت‌های کتاب توسط علاقه‌مندان تولید شد و در مجموع بیش از ۴۰۰ اثر از سه استان مشارکت‌کننده به دبیرخانه رسید که پس از انجام داوری آثار، ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این چهار بخش، به عنوان برگزیده معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =