مدیر کل کانون فارس از خانواده شهید شیرعلی سلطانی تجلیل کرد

هم زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس به همراه جمعی از کارکنان کانون استان با حضور در یادواره شهید سلطانی با اهدای لوح از خانواده شهید تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس در این مراسم کارشناس ادبی کانون فارس در رسای شهید سلطانی، شعرخوانی کرد و لوح تقدیر سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس به خانواده معزز شهید اهدا شد. این دیدار با زیارت قبر شهید و اهدای گل پایان یافت.

در بخشی از متن تقدیر مدیر کل کانون فارس آمده است:

خانواده معظم عارف، شاعر، و مداح اهل بیت، شهید شیرعلی سلطانی

شما چه سعادتمندید که در زمره خانواده معزز شهدا، حماسه‌آفرینان و دریادلان در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع مقدس هستید، آنانی که با رشادت و جان فشانی‌های خود ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بودند و خاطره‌ی خوش از خودگذشتگی‌هایشان در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین هماره باقی و بالنده خواهد ماند. نام جاودان شهید والامقام شما عطر عشق و ارادت به سالار شهیدان را در فضای جان و دل عاشقان منتشر می‌کند و  دل‌ها را به معرفت سردار بی‌سر پیوند می زند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با تأسی از فرموده رهبر معظم انقلاب و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برحسب وظیفه، این لوح سپاس را تقدیم حضورتان می‌گرداند. به امید آن که تلاش ناقابل‌مان با نگاه آسمانی شان توأمان گردد.

پاسدار شهید شیرعلی سلطانی، یکی از شهدای شاخص استان فارس و لشکر ۱۹ فجر است که در ۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسید و در تن بی سر او در قبری که در مسجدالمهدی شیراز، توسط خود ایشان حفر شده بود به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =