کد خبر: 313747
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
بازدید 138
تجلیل از مدیر کل کانون فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی

در هفته هنر انقلاب اسلامی از مدیرکل و مربی‌مسوول کانون فارس در شهرستان نی‎ریز تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، هم زمان با هفته هنر انقلااب اسلامی از سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و آرزو حقیقی، مربی‌مسوول مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز در ویژه برنامه‌ای که با حضور هنرمندان، نویسندگان، خانواده‌ی معظم شهدا و جانبازان و جمعی از مسوولان استان و در بنای تاریخی سرای فاتح نی‌ریز برگزار شد تقدیر به عمل آمد.

سعیدرضا کامرانی، در این برنامه به بیان خاطرات خود در حوزه‌های فرهنگی و هنری و همچنین هم‌رزمانش در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و با حضور در گلزار شهدای نی‌ریز به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای هنرمند، شهیدان: حسن لاریزاده، سعید مافی و مجید محمدزاده، ادای احترام کرد.

گفتنی است کامرانی که به هنر خوشنویسی مشغول است تألیف ۹ کتاب در زمینه‌های فرهنگی، هنری، دفاع مقدس و همچنین شرکت در بیش از ۲۰ نمایشگاه هنری داخل و خارج از کشور را در کارنامه دارد. او مسوولیت تبلیغات گردان کمیل و گردان عاشورا در زمان دفاع مقدس را نیز بر عهده داشته است. آرزو حقیقی، مربی‌مسوول مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز  هم شاعر و نویسنده‌ای است که تألیف چند کتاب در حوزه دفاع مقدس را در کارنامه‌خود ثبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =