کد خبر: 313790
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
بازدید 583
نمایش «گلنار و شهر هزار عجوزه» درکانون لرستان به روی صحنه رفت

«گلنار و شهر هزار عجوزه» عنوان نمایشی است که امروز 28 فروردین ماه 1401 در آمفی تئاتر اداره کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ نمایش«گلنار و شهر هزار عجوزه» امروز 28 فروردین ماه 1401 در آمفی تئاتر اداره کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان به روی صحنه رفت.
این نمایش با همکاری اداره کل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، انجمن هنرهای نمایشی استان، آموزشگاه آزادهنرهای نمایشی تلخ و شیرین وکانون ادب ناحیه یک خرم آباد تولید شده است.
براساس این گزارش: نمایش «گلنار و شهر هزار عجوزه» روایت زندگی دختر نوجوانی است که مادرش برای او قصه می خواند و گلنار وارد دنیای خیالی شخصیت های قصه می شود.
در این قصه ی خیالی، شهر توسط عجوزه ها طلسم شده است، اما مهر و محبت شازده کوچولو و سیندرلا باعث از بین رفتن طلسم شده و آرامش به شهر باز می گردد.
 عوامل نمایش:
 کارگردان: عزت درگاهی، نویسنده: نرجس امین، مجری و گوینده: فرزانه بازگیر
بازیگران : مهشید دالوند، فاطمه مرادی، هانیه رفیعی، آرام صادقی کیا، اسرا بهاروند، مهسا لطیف پور، مهدی بیرانوند، هادی توسلی و عرفان بخت
گفتنی است: نمایش «گلنار و شهر هزار عجوزه» از 28 تا 30 فروردین ماه در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری لرستان در خرم آباد در دو سانس با حضور کودکان ونوجوانان اجرا می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =