زیرساخت‌های فرهنگی حوزه‌ی کودک باید مورد توجه قرار گیرد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تقویت بسترهای فرهنگی حوزه‌ی کودکان و نوجوانان را از اولویت‌های جامعه‌ی امروزی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، حسین سپهری در این دیدار نسبت به نوسازی ناوگان کتابخانه‌های سیار و همچنین حمایت از طرح‌های در دست احداث و نیازمند بازسازی مراکز کانون استان قول مساعد داد.

مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش مؤثر کانون در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، آموزش غیر مستقیم را شاخصه‌ی بارز کانون در انتقال مهارت‌ها، مفاهیم و آموزه‌ها به مخاطبان خود عنوان کرد و افزود: رسالت کانون کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در پنج فعالیت اصلی کتاب محور شامل فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی است.

زهرا آب‌سوران خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی در سراسر استان به لطف نیروی توانمند، متخصص و متعهد شاغل در این مجموعه همواره در زمره‌ی استان‌های موفق کشور از حیث کسب عناوین بین‌المللی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =